Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

sobota

Męski brązowy zegarek od PostovneZdarma.cz


od PostovneZdarma.cz


W ramach współpracy z firmą PostovneZdarma.cz otrzymałam bardzo ładny i elegancki męski zegarek z dominacją koloru brązowego od PostovneZdarma.cz. Jest idealnym dodatkiem do męskich stylizacji oraz wyjątkowo uniwersalny.


Otrzymany zegarek dotarł do mnie bardzo dobrze zabezpieczony w folię bąbelkową, a sam zegarek znajdował się w dodatkowej folii. Dlatego choć zegarek dotarł do mnie zwykłym listem, który wylądował w skrzynce, nie było obawy, iż może zostać uszkodzony podczas tak długiego transportu za pośrednictwem poczty. 


Tarcza zegarka jest w kolorze brązowym, w której znajdują się trzy mniejsze tarcze niefunkcyjne. 
Sekundy odmierza żółty sekundnik.
Kompozycja zawarta w zegarku, brązowych i srebrnych dodatków przyciąga wzrok. 
Zegarek jest bardzo solidny. 


Pasek jest wykonany z solidnej, lecz sztywnej, sztucznej skóry, która pod wpływem noszenia dostosowuje się do kształtu ręki i trochę mięknie. 
Pasek ma wystarczającą długość aby dostosować długość paska do grubości nadgarstka. 
Pasek nie ma tendencji wbijania się w skórę. 
Nie obciera nadgarstka. 
Po testach mogę stwierdzić że jest dość trwały, nie pęka i nie ściera się kolor. 
Pasek wykonany jest ze skórki dość grubej, świecącej. 

Czy ten produkt posiada wady?
Na chwilę obecną nie doszukałam się wad, Pánské hodinky s páskem z umělé kůže od PoštovnéZDARMA.cz pięknie się prezentuje i dobrze nosi i dzięki czemu codziennie chwalę się jego urodą. 


Pánské hodinky s páskem z umělé kůže znajdziecie na stronie PostovneZdarma.cz
Post powstał dzięki firmie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.