Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

sobota

Lokówka BaByliss

Lokówka BaByliss C1000E to nowoczesna inteligentna loków, która umożliwia mi łatwe i szybkie kręcenie pięknych i efektownych loków. Lokówka to produkt BaByliss Paris.







Curl Secret to nowoczesna oraz inteligentna lokówka. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, opatentowanej technologii Auto Curl, urządzenie automatycznie wciąga kosmyk moich włosów, dla lepszego efektu najlepiej niezbyt gruby, następnie owija kosmyk włosów wokół ceramicznego wałka i po kilku sekundach po sygnale dźwiękowym mam gotowy loczek.






Ceramiczny wałek nie tylko nadaje włosom piękny wygląd, ale także nadaje im pełnie blasku. 
W lokówce znajduje się nowoczesny bezszczotkowy silnik, który jest lekki i wydajny.Dzięki ceramicznej powłoce mam pewność że moje włosy są chronione, pięknie gładkie i lśniące.Dzięki zastosowanym guzikom mam możliwość dwóch ustawień temperatury 210°C lub 230°C, czyli mam możliwość dopasowania temperatury do rodzaju swoich włosów. 
Temperatura 210°C przeznaczona jest dla włosów cienkich, rozjaśnianych, a temperatura 230°C jest idealna dla włosów normalnych, gęstych oraz farbowanych. 
Mam możliwość trzech ustawień czasu nagrzewania się skręconych kosmyków włosów, 8 sekund dla włosów falistych, 10 dla włosów sprężystych oraz 12 sekund dla włosów mocno skręconych. Koniec kręcenie się włosów wskazuje nam sygnał dźwiękowy.



Również złe ułożenie włosów w urządzeniu jest sygnalizowane przez wolniejsze wkręcania, ale najważniejsze jest to że choć źle umieścimy włosy w urządzeniu to i tak się nie splączą, co mnie pozytywnie zaskoczyło. Lokówka podczas złego umieszczenia włosów w niej automatycznie zatrzymuje się co pozwala uniknąć plątania się włosów. 




Mały czyścik znajdujący się w zestawie z filcową gąbką pozwala na szybkie i skuteczne usówanie odżywki oraz inne środki użyte do stylizacji włosów. 
Lokówka posiada długi kabel co sprawia iż lokówka jest profesjonalnym urządzeniem. Kabel ten jest obrotowy, umożliwia to na łatwą pracę. 





Lokówka daje mi piękne włosy, które się szybko nakręca. Same loki są trwałe, muszę przyznać, że zakręcone rano trzymają się w idealnym stanie nawet przez cały dzień. 
Choć temperatura jest wysoka, kręcąc włosy dzięki zastosowaniu ceramicznego wałka włosy nie niszczą się. 

Lokówka jest bardzo łatwa w użyciu. 

Aby cieszyć się idealnymi lokami wystarczy zacisnąć na wybranym paśmie włosów rządzenie, coś jak zwykłą prostownicę i czekać na efekt. 

Lokówka tworzy piękne naturalne loczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.