Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

poniedziałek

Perfecta Cukrowy Peeling Do Ciała Pina Colada

Cukrowy Peeling Do Ciała Pina Colada 
od Perfecta
 



Od producenta: 
Cukrowy peeling do ciała o właściwościach złuszczających i ujędrniających. Naturalne kryształki cukru usuwają martwe komórki naskórka i idealnie wygładzają powierzchnię skóry. Olejek kokosowy zmiękcza i nawilża skórę, a olejek z ziaren zielonej kawy wspomaga wyszczuplanie i redukcję cellulitu.





Moja opinia: 
Peeling został spakowany w plastikowy słoiczek koloru białego. 
Produkt poza zakrętką został zabezpieczony także srebrnym wieczkiem. 
Konsystencja jest dość zwarta, żelowa, mimo to iż zawiera dużo kryształków nie rozsypuje się podczas nakładania. 
Produkt posiada bardzo piękny zapach, za który po prostu go pokochałam. Piękny zapach kokosu oraz ananasa, który pozostaje na skórze wiele godzin. 
Peeling sprawdza się u mnie rewelacyjnie. 
Doskonale ściera martwy naskórek, a dzięki olejkowi kokosowemu, który został zawarty w peelingu skóra po naszym domowym zabiegu jest miękka w dotyku oraz wspaniale nawilżona.
Kosmetyk ten doskonale dba o skórę. 
Po jego zastosowaniu jestem naprawdę bardzo zadowolona, myślę że cellulit rzeczywiście zanika. 
W 100% polecam Wam ten Peeling. 

2 komentarze:

  1. Chyba się skuszę, szukam właśnie jakiegoś dobrego zdzieraka do ciała :)


    www.xkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.