Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

niedziela

Bodetko Lash - zaczynam dbać o swoje rzęsy na poważnie

Niedawno nawiązałam współpracę z z firmą Bodetko Lash
która zajmuje się produkcją odżywki do rzęs. 

Tak prezentuje się produkt, który otrzymałam do testów : 



Jestem ciekawa czy po 3 miesięcznej kuracji moje rzęsy mnie zachwycą, czy uda je się wzmocnić, zagęścić i wydłużyć????? 

Aktualnie wyglądają tak: 

Oko Prawe 


Oko Lewe


W sumie jak teraz patrzę na zdjęcia to aż takie krótkie nie są. 
Ale mam nadzieje że trochę urosną :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.