Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

poniedziałek

Wątróbka w panierce z dodatkiem musztardy Dijon

Wątróbka w panierce z dodatkiem musztardy Dijon

Składniki: 
60 dag wątróbki z kurczaka,
2 jajka,
3 łyżeczki musztardy Dijon,
miseczka bułki tartej,
odrobina tłuszczu do smażenia. 

Wątróbkę wypłukać, osuszyć. 


Przygotować panierkę. Do roztrzepanego jajka dodać musztardę Dijon. 




Panierować w kolejności bułka tarta, jajko, bułka tarta. 


Ja smażyłam na margarynie, ale można również smażyć na oleju.
Smażyć z każdej strony około 10 minut, tak żeby wątróbka nie była surowa, na złoty kolor. 




Podawać z ziemniakami typu piure z cebulką i oliwkami, w sąsiedztwie buraczków z kapustą. 




Czas wykonania: 30 minut
Czas gotowania: 20 minut
Porcja dla 4 osób


6 komentarzy:

  1. Anonimowy04:36

    uwielbiam tą musztardę, jest fajna słonawa, ale dobra

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy09:23

    Ja przygotowuję za zwyczaj wątróbkę w gulaszu. Ale ta musi być też pyszna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy08:23

    Pięknie podane, mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy08:25

    W takiej panierce jeszcze nie jadłam wątróbek

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy08:27

    Musztardę Dijon lubię do sosów dodawać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy08:47

    Wyglądają jak kotleciki

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.