Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

środa

Lakier od Chiodo kolor 92

Lakier od Chiodo kolor 92

Kolejnym produktem jaki miałam możliwość testować od firmy Chiodo jest lakier w kolorze 92. 


Lakier znajduje się w szklanej buteleczce, która jest wykonana z grubego szkła. 

W szklanej buteleczce znajduje się 10 ml lakieru. 
Zakrętka jest w kolorze czarnym. 
Został wyposażony w pędzelek który to jest dość długi i elastyczny co ułatwia nam profesjonalne i dokładne malowanie.



Konsystencja lakieru jak dla mnie jest idealna, gdyż lakier nie spływa z płytki paznokcia, a co za tym idzie nie zalewa skórek wokół paznokcia, tak wiec mogę powiedzieć malowanie paznokci jest szybki, czyste i estetyczne. Zdecydowanie na plus zaskoczył mnie fakt iż lakier bardzo szybciutko schnie.
Po dłuższym staniu lakieru stwierdzam iż chcąc szybko go wymieszać musiałam wpuścić do niego kuleczki metalowe, a więc doskonale byłoby gdyby na przyszłość pomyślał o ty producent. 
Ja akurat miałam kilka po starych lakierach, a więc je wykorzystałam. 

 
Lakier naprawdę długo utrzymuje się na paznokciach w świetnym stanie.
Podczas tygodniowej przygody z lakierem i tym kolorem mogę powiedzieć że kolor nie matowieje, ani nie odpryskuje. Po około 5 dniach na jednym z paznokci zauważyłam przytarcia na końcówkach paznokci. Lakier bardzo szybko schnie, a więc idealny do malowania przed snem, gdyż rano nie mam na paznokciach żadnych odbitych śladów.

Jest to produkt bardzo wydajny, regularnie używam moich kolorów naprzemiennie, a mam wrażenie, że wcale ich nie ubywa. Tym bardziej się cieszę gdyż kolory przypadły mi do gustu. 
  


 Zdecydowanie polecam lakier do paznokci firmy Chiodo nr 92




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.