Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

niedziela

Lakier od Chiodo kolor 59

Lakier od Chiodo kolor 59

Kolejnym produktem jaki miałam możliwość testować od firmy Chiodo jest lakier w kolorze 59. 


Również ten lakier marki Chiodo znajduje się w szklanej buteleczce, która jest wykonana z grubego szkła. 

W szklanej buteleczce znajduje się również 10 ml lakieru. 

Zakrętka jest plastikowa w kolorze czarnym. 

Został wyposażony w pędzelek, który to jest dość długi i elastyczny co ułatwia nam profesjonalne i dokładne malowanie.


Konsystencja lakieru jak dla mnie jest idealna, gdyż lakier nie spływa z płytki paznokcia, a co za tym idzie nie zalewa skórek wokół paznokcia, tak wiec mogę powiedzieć malowanie paznokci jest szybki, czyste i estetyczne. 
Zdecydowanie na plus przemawia to, iż lakier bardzo szybko schnie.


Lakier naprawdę długo utrzymuje się na paznokciach i w dodatku świetnie wygląda.
Podczas tygodniowej przygody z lakierem i tym kolorem mogę powiedzieć, że kolor utrzymuje się, ale nie odpryskuje, jedynie po 4 dniu zaczyna się ścierać na końcówkach paznokci. 
Jak już wspominałam lakier bardzo szybko schnie, a więc idealny do malowania przed snem, gdyż rano nie mam na paznokciach żadnych odbitych śladów.


Jest to produkt bardzo wydajny, gdyż wystarczy tylko jedna warstwa aby cieszyć się jego pięknem. 


 Zdecydowanie polecam lakier do paznokci firmy Chiodo nr 59




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.