Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

sobota

Blumat Digital od Blumat - recenzja

Blumat Digital od Blumat - recenzja 


Nigdy nie miałam ręki do kwiatów, zawsze miałam problem z dostarczeniem im odpowiedniej ilości wody, aby ich nie zatopić ani nie ususzyć.
Ale jak sprawdzić ile mają wody gdy mój palec szwankuje i nie odczytuje odpowiednich parametrów ;)


Z pomocą przychodzi profesjonalny czujnik  do mierzenia wilgotności gleby od Blumat. Dzięki czujnikowi wyświetlana jest  po naciśnięciu przycisku za pomocą cyfr ilość wody jaką dysponuje podłoże roślinki. Jest to idealne rozwiązanie gdy ciężko jest nam oszacować wilgotność gleby.
Blumat Digital podaje informację dotyczącą, jakiej siły ssącej potrzebują korzenie, aby wyciągnąć wodę z ziemi.


Skrzydłokwiat potrzebuje odpowiednią ilość wody aby pięknie rósł i zakwitł, ja nigdy nie umiem do tego doprowadzić, mojej mamie udaje się tak uchować ten kwiatek aby był piękny i pięknie zakwitł. Widzę że dzięki kontroli Blumat Digital kwiat ten zaczyna mieć piękniejsze liście, a ja mam nad tym kontrolę. 





Ale co oznaczają cyfry?
 Wysokie wartości, powyżej 200 mBar to bardzo przesuszona ziemia, wymagająca podlewania, natomiast niskie wartości pokazują nam że kwiaty mają wsyatrczającą ilość wody i będę pięknie rosły, a bardzo niskie wartości świadczą iż roślina została przed chwilą podlana lub gdy utrzymują się kilka dni oznacza że została przelana.  


Blumat zadba o nasze kwiatki ich pielęgnacja z takim urządzeniem stanie się banalnie łatwa i już żadna z roślinek nie uschnie na wiór ani nie podgnije z przelania. 
Dla mnie to świetne rozwiązanie i polecam Wam wypróbowanie Blumat Digital .

Zapraszam Was na stronę sklepu Blumat ;)

2 komentarze:

  1. To coś dla mojej przyjaciółki- ona zawsze topi swoje kwiaty ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę nawet nie wiedziałam że takie coś istnieje to urządzenie w sam raz dla moich kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.