Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

poniedziałek

Lakier od Chiodo kolor 38

Lakier od Chiodo kolor 38

Kolejnym produktem jaki miałam możliwość testować od firmy Chiodo jest lakier w kolorze 38. 


Tradycją już jest że lakier ten znajduje się szklanej buteleczce, z przejrzystego szkła, która jest wykonana z grubego szkła.
W szklanej buteleczce znajduje się aż 10 ml lakieru. 

Zakrętka jest w kolorze czarnym. 
Został wyposażony w pędzelek który to jest dość długi i elastyczny co ułatwia nam profesjonalne i dokładne malowanie.


Konsystencja lakieru jak dla mnie jest idealna, gdyż lakier nie spływa z płytki paznokcia, a co za tym idzie nie zalewa skórek wokół paznokcia, tak wiec mogę powiedzieć malowanie paznokci jest szybki, czyste i estetyczne. Zdecydowanie na plus zaskoczył mnie fakt iż lakier bardzo szybciutko schnie.
Nie ma tendencji do zasychania w butelce. 
Choć obawiałam się tego koloru, to muszę stwierdzić, że bardzo ładnie wygląda na paznokciach.
Podczas malowania nie robią się zacieki czy smugi. 


Lakier naprawdę długo utrzymuje się na paznokciach w świetnym stanie.
Podczas tygodniowej przygody z lakierem i tym kolorem mogę powiedzieć że kolor nie matowieje, ani nie odpryskuje. 
Po 6 dniach byłam już zmuszona go zmyć gdyż widoczne były otarcia. 
Lakier bardzo szybko schnie, a więc idealny do malowania przed snem, gdyż rano nie mam na paznokciach żadnych odbitych śladów.


 Zdecydowanie polecam lakier do paznokci firmy Chiodo nr 38


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.