Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

niedziela

Maska do włosów IL SALONE MILANO supreme mask do włosów suchych i zniszczonych

 Maska do włosów IL SALONE MILANO supreme mask do włosów suchych i zniszczonych



Na rynku kosmetycznym znajduje się sporo produktów do pielęgnacji włosów, a w szczególności wszelkiego maseczek. 
Z racji tak bogatej oferty warto przyjrzeć się niektórym produktom z bliska. Od pewnego czasu mam okazję testować maskę do włosów firmy Il Salone Milano.



Il Salone Milano to marka, o której głośno się zrobiło w ubiegłym stuleciu we włoskich salonach fryzjerskich. 
Linia produktów właśnie tej marki okazała się tak dobra, że w krótkim czasie zawładnęła najlepszymi salonami pielęgnującymi włosy na całym świecie.


Maska jest dedykowana do włosów suchych i zniszczonych. Formuła zawarta w masce zawiera proteiny mleka, proteiny zboża oraz ceramidy, które w widoczny sposób doskonale poprawiają stan suchych i zniszczonych włosów. 
Maska znajduje się plastikowym słoiku o pojemności 500 ml. Dodatkowo pod nakrętką w celu dodatkowego zabezpieczenia zawartości opakowania, a dokładniej maski znajduje się folia z emblematem ALFAPARF Group, tak więc jesteśmy pewni że produkt w 100% jest nowy i nikt przed nami jej nie używał. Na opakowaniu znajdują się wszelkie niezbędne informacje o masce oraz jak ją stosować. Maska ma przyjemnie kremową konsystencje, nie spływa z rąk podczas nakładania oraz później z włosów podczas pięciominutowego zabiegu, a jej kolor to perłowa biel. Po jej otwarciu otula nas zniewalający jej zapach, który jest bardzo przyjemny dla naszego nosa, jednak nie jest zbyt intensywny.



Podczas testowania maskę nakładałam na włosy zgodnie z zaleceniami zawartymi na opakowani, tzn. nakładałam ją na umyte, lekko przesuszone, ale wilgotne włosy, następnie pozostawiałam ją na włosach przez około 5 minut, następnie po upływie tego czasu dokładnie spłukiwałam. Spłukiwanie maski z włosów odbywa się bezproblemowo. W dodatku maska jest bardzo wydajna, iż jej konsystencja sprawia że łatwo i wydajnie nakłada się ją na włosy. Dość często mam problem z rozczesywaniem włosów, gdyż moje włosy są dłuższe, po zastosowaniu tejże maski problem zniknął. Bez problemu mogę rozczesać włosy, nie muszę ich narażać na niepotrzebne szarpanie i często zbyt nadmierne ich wyczesywanie. Maska nie ma tendencji do obciążania włosów. Ponadto nie zauważyłam, aby maska prowokowała włosy do przetłuszczania się. Po zastosowaniu produktu włosy dobrze się układają. 
Zauważyłam także, że włosy po kilkukrotnym zastosowaniu maski nie puszą się, a co najważniejsze nie elektryzują się. Włosy stały się pięknie gładkie, błyszczące, bardzo miękkie i przyjemne w dotyku.



2 komentarze:

  1. Także stosuję tę maskę ;-) Zapraszam również do mnie na jej recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dużo czytam o tej masce w ostatnim czasie że bardzo chciałabym ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.